لبخند

 


تقویت می شود که شما احساس آرامش بیشتری دارید.
 
باور کن!
 

 

 


 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com




گاه یک لبخند آنقدر عمیق میشود که گریه می کنیم

گاه یک نغمه آنقدر دست نیافتنی میشود که با آن زندگی می کنیم

گاه یک نگاه آنچنان سنگین میشود چشمانمان رهایش نمی کند

گاه یک عشق آنقدر ماندگار می شود که فراموشش نمی کنیم


 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com


 

 

 

 


خدایا! گفتی:

اگر کسی دو روزش مثل هم باشد، باخته است...

"من،" خیلی وقت است که زندگی را باختم...

حال، با این روزهای تکراری و پر از درد چه کنم...!

   

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

     

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

گروه اینترنتی ایران ناز | www.irannaz.comبه تو عادت کرده بودم
اي به من نزديک تر از من
اي حضورم از تو تازه
اي نگاهم از تو روشن
به تو عادت کرده بودم
مثل گلبرگي به شبنم
مثل عاشقي به غربت
مثل مجروحي به مرهم
لحظه در لحظه عذابه
لحظه هاي من بي تو
تجربه کردن مرگه
زندگي کردن بي تو
من که در گريزم از من
به تو عادت کرده بودم
از سکوت و گريه شب
به تو حجرت کرده بودم
با گل و سنگ و ستاره
از تو صحبت کرده بودم
خلوت خاطره هامو
با تو قسمت کرده بودم
خونه لبريز سکوته
خونه از خاطره خالي
من پر از ميل زوالم

عشق من تو در چه حالي

تصاویر خنده دار از کودکان

تصاویر خنده دار از کودکان

 



گل گلی فرستادم برایت غظب کردی فشردی زیر پایت همان یک گل ندارد قابل تو تو ازگل بهتری جانم فدایت


تعداد بازدید مطلب : 1626

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه