فدات...

سلام عزیز مهربون، اجازه هست بشم فدات؟

اجازه هست تو شعر من، اثر بذاره خنده هات؟

شب که می شه یواش یواش، با چشمک ستاره هاش

اجازه هست از آسمون، ستاره کش برم برات؟

 

اجازه هست بیای پیشم یه كم بگم دوست دارم؟

تو هم بگی دوسم داری بارون بشم دل ببارم

بریم تو باغ اطلسی بی رنج و درد بی كسی

بهت بگم اجازه هست گل روی موهات بذارم

 


اجازه هست خیال کنم، تا آخرش مال منی

خیال کنم دل منو، با رفتنت نمی شکنی؟

اجازه هست خیال کنم، بازم میای می بینمت؟

با اون چشای مهربون، دوباره چشمک می زنی؟

 

طپش طپش با چشمكت، غزل بگم برای تو

با اتكا به عشق تو، تو زندگی برم جلو؟

هر چی بگی نه نمی گم، جونم بخوای برات می دم

هر چی می خوای بهم بگو، فقط بهم نگو برو

 

اجازه هست بازم تو خواب، بوس بكارم كنج لبات

یه شعر تازه تر بگم، به یاد شرم گونه هات

نشونیتو بهم می دی؟ تا پنهون از چشم همه

ورق ورق نامه بدم بازم برات

 

همیشه مهربون من! نامه رسید به انتها

فقط یه چیز یادت باشه: بازم به خواب من بیا

................................................................................................................................

 

 

 

 

 

خودم فدات میشم                                                                                                            I'm Fdatvn

 

 

 

اگه تو بخندی، چشماتو نبندی، خودم فدات میشم                                         If Tvbkhndy.Chshmatvnbndy.I'm Fdat

 

 

 

عشق مهربونم، عاشقت می مونم، فقط بمون پیشم                                  Love Mhrbvnm.'ll Love.Just stay with me

 


 

نمی دونم واسه چی، از دلم دوری که چی                                               I do not know what.What Azdlmdvry

 

 

 

نمی دونم عشق تو، واسه چی شد همه چی                                                I do not love you.Everything for you

 

 

 

اولین عشق منی، آخر آرزوهام                                                                      My first love.The last dream

 

 

 

من تو رو همین که هستی، به این خوبی میخوام                                         That's why you're my.It's good to go  

 

 


 

اگه تو بخندی، چشماتو نبندی، خودم فدات میشم                                         If Tvbkhndy.Chshmatvnbndy.I'm Fdat

 

 

 

عشق مهربونم، عاشقت می مونم، فقط بمون پیشم                                 Love Mhrbvnm.'ll Love.Just stay with me

 

 

   

 

 دل من سختشه دیگه انتظار                                                                           I expect my heart Skhthshh

 

 

 

 بیا دستاتو توی دست من بذار                                                                          Let me put your hand Tvdst

 

 

 

بیا تو خجالتو دیگه بذار کنار                                                                           Come Tvkhjaltvdyg·h Bzarknar

 

 

 

قلبمو با خودت ببر و دیگه پسش نیار                                                        Stop back Bakhvdt heart Bbrdyg·h

 

 

 

 

اگه تو بخندی چشماتو نبندی خودم فدات میشم                                           If Tvbkhndy.Chshmatvnbndy.I'm Fdat

 

   

 

عشق مهربونم، عاشقت می مونم فقط بمون پیشم                                  Love Mhrbvnm.'ll Love.Just stay with me

 

 

 

 

 

...........................................................................................................................................................

فداتون شم....................I Fdatvn



گل گلی فرستادم برایت غظب کردی فشردی زیر پایت همان یک گل ندارد قابل تو تو ازگل بهتری جانم فدایت


تعداد بازدید مطلب : 2475

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه